the flipflop life

2013-10-29
03:43:49

Besök och vårrulle
Anna och Stefan kom över nu ikväll. Jag gjorde vårrullar till dem och det blev succé! Det var ju kul att de gillade dem, för vem vet, alla kanske inte gillar rispapper? Det är ju lite speciellt måste jag ju erkänna. Men hemskt gott tycker jag, Och alla jag visat det till också!

De åkte hem vid elva-tiden och jag har pysslat med bilder på datorn, kollat igenom och redigerat några av bilderna från resan till centralamerika, letat efter en film (Komt een Vrouw bij de Dokter heter den på nederländska) utan resultat, och lyssnat på HarryP, fjärde boken.

Nu är det dags att sussa sött, är faktiskt riktigt sömnig nu så det ska bli skönt. Imorgon kanske jag ger mig ut på en springtur, kanske inte. Vi får se. Ska iallfall jobba på kvällskvisten, kontorstid. Det blir bra det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: