the flipflop life

2013-10-03
02:28:00

1000 år och 1000 mil
....vi sitter i samma biil. (med fokus på 1000 mil) Ligger på Annikens säng och sträcker ut mina trötta ben! Gått runt i ett kör idag. Har kikat runt i Hyde Park (där jag hängde en stund med en egyptier som bjöd på te och pratsällskap),kollat på BigBen, vandrat runt i Londons centrala delar utan att exakt veta vart jag är men ändå hittat fram, druckit afternoon tea och varit på musikal. Såg Billie Elliot på Victoria Palace Theatre med Heleen. Mycket mycket bra, applåder! Blir så sjukt imponerad av barnskådespelare, herre gud va duktiga de är! Tänk om en hade hälften av deras begåvning.Då vore jag lyckligt lottad! Imorgon ska jag till the magic world of HarryP. Det blir kanon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: