the flipflop life

2013-11-01
14:00:57

Min favorit - Klappa ett djur som inte är ditt! Helst ko
Sitter här och läser mina bloggar i vanlig ordning. Var just inne på Mirijams blogg och hon har lagt upp en lista på vad man kan göra i November för att inte dö höstdepressionsdöden (pinsamt att jag stavade höstdeprition först och var tvungen att googla för att stava rätt). Som rubriken lyder hittade jag helt klart min favorit. Klappa ett djur som inte är ditt! Helst ko.
 
Jag vet inte om det är jag som är uttråkad eller vad det handlar om men jag skrattade högt när jag kom till den punkten på listan. Framförallt det där sista. Helst ko. Hahaha
 

Igår gjorde jag sushi. Åt upp resten idag. Känns som lyxmat. Lite konstigt känns det också att fixa och dona och göra fint när det bara är till sig själv. Men i slutändan är det ju värt det, för oj så gott det var!
 
 

Kommentarer:
#1: Jonas

Räknas det om man klappar grannens guldfisk? xD Du får ha en trevlig helg!

Svar: Det räknas absolut! :D Tack detsamma du! Happy Halloween och hela den grejen!
Marielle

2013-11-01 @ 14:42:41
#2: felicia

åh gott :D

Svar: Eh ja! En klar favorit!
Marielle

2013-11-01 @ 15:44:15
#3: Jonas

Vad bra! Uppdrag slutfört xD Tack så mycket =) Mycket godis, musik, dans och skräck vart det ^^

Svar: Heja dig! Själv spenderar jag hela helgen jobbandes. Yeey!
Marielle

2013-11-02 @ 11:28:23
#4: Jonas

Ojdå...Då hoppas jag att du tar igen festligheterna när du kan, och har tid =)

Svar: Det ska vi nog kunna ordna, söndagar och måndagar är mina dagar ;)
Marielle

2013-11-02 @ 14:25:34
#5: Jonas

Ah, härligt! Då får du festa järnet då istället helt enkelt =)

2013-11-02 @ 19:07:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: