the flipflop life

2013-06-20
13:47:55

VIlse i skogen springer jag omkring
Sjukt bra joggingrunda igår. Tappade bort mig lite i skogen men tillslut hittade jag huvudstigen igen. Det var någonting extra taggande att springa omkring och inte veta hur långt det är tills jag kommer fram. Och med mitt lokalsinne skulle det kunna bli en oändlig runda. Men jag hittade och hade bra tempo genom hela sträckan. Skulle gissa att det blev 11-12 km på 65 minuter. Kul!
 
Idag har jag fet träningsverk i rumpa och nedre magmuskler. Yes! Tur att jag är ledig idag. Har nyss kollat färdigt på andra säsongen av New Girl så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Tvättmaskinen rumlar och ikväll ska jag, Anniken och Cornelia in till Fredrikstad och käka lite sushi. Som jag är sugen på det alltså! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: