the flipflop life

2017-01-13
14:25:35

Elefantbyxor is no more

Igår och idag har jag kört moppe kors och tvärs i södra Sri Lanka totalt 30 mil tror jag det blev ungefär. 10 igår och 20 idag. 


Jag har sett så mycket fin natur och jag ba älskar att åka utan  att ha nåt mål. Små kringliga vägar som är helt ofattbart att de finns med på Google maps och aldrig tar slut. Eller jo vägen kan ta slut väldigt plötsligt och då får man vända och hitta en ny. 

Igår fick jag till en riktig bondbränna så på kvällen införskaffade jag mig ett par långbyxor att ha på idag. 
Jag tänkte i vanlig ordning köpa mig ett par Elefantbyxor att mojsa runt i men icke. Elefantbyxor är tydligen helt ute. Tur att jag lämnade mina gamla hemma. Nu är det istället AliBaba byxor som trendar. Och jag vill ju inte va sämre så det blev ett par blå väldigt luftiga och sköna byxor till mig. Bilderna vill inte ladda upp så ni får egentligen bara föreställa er hur jag haft det. 

Bor hos en familj och blir ordenligt ompysslad. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: