the flipflop life

2015-06-08
06:25:57

god natt alla peeps
Precis lagt mig i min bunkbed. Toppsängen är min. Sista kvällen på training weeks. Imorgon kommer barnen och jag är måttligt spänd. Det ska bli både kul och sjukt läskigt. 

Det som är skönt är att den här veckan är det bara daycamp, dvs, ingen övernattning, och dessutom inte så många barn då alla skolor inte har slutat än. Den här veckan har vi 6 barn i min grupp, och vi är tre counselors. Haha. Vanligtvis är det 8-10 barn per vuxen så det blir verkligen mjukstart. 

Så får vi se hur det känns. Ska ge det en ärlig chans och göra mitt bästa. Just nu tvekar jag lite .. Känns lite tungt med allt jobb som de lastar på oss. Vissa saker känns verkligen inte mänskligt. Det är tur att mycket av jobbet är att leka 😊

Klarar jag det här klarar jag allt är känslan nu. 

Dags att försöka sova. Klockan står på 06. 15...........

Kommentarer:
#1: Heleen

Det kommer gå bra!! Lycka till!

Svar: Tack! Jag ska göra mitt bästa
😃
Marielle

2015-06-09 @ 00:40:52
#2: Viktoria

Nuuuu har jag läst igenom allt! Hejja dig alltså! På de senare inläggen lät det som psykologi- och filosofilektionerna all over again. Men jag tror du fixar det galant, du har ju erfarenhet av en hel hög av människor och är anpassasningsbar till rimliga gränser och väldigt stark. Knut hälsar! Puss och kram!

Svar: Åh tack! Ja det kommer säkert bli bra det här. Och blir det inte det så kan jag ju alltid åka iväg 😊😊 saknar er!!
Marielle

2015-06-09 @ 18:05:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: