the flipflop life

2015-07-08
22:24:04

Födelsedagsvecka
Födelsedagsmiddag med de bästa. Italiensk mat och vita dukar . Lyx! Mer firande i helgen blir det nog. 
USA s födelsedag firades på allra bästa sätt. Även om jag blev lite besviken på att alla gick och la sig så tidigt (01)så var det stor folkfest. 
Jag och Sam hamnade på en båt, vi såg de mest storslagna fyrverkerierna jag någonsin beskådat.


Det har varit några spektakulära veckor i USA. Helgerna framförallt. Fullt ös, måndag till söndag. 
Road trippade till Wisconsin förra helgen (långhelg pga nationaldag) , besökte en vattenpark och hoppade fallskärm, sov på motell och i tält, träffade några karaktärer i fort atkinson och i Jefferson, jag körde ytterligare 626 miles(!!!) , kom tillbaka till en födelsedagsfest för en kollega på fredagen  och så 4th of July på lördagen. Har nu tappat mitt visa kort och körkort så får ta det lite lugnt och få någon annan till att köra tills jag löst hur jag ska få hit ett nytt. 

Saknar skandinaviska sommaren lite. Med riktiga blåbär och jordgubbar, och räkor. Mmmmm räkor....  






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: