the flipflop life

2015-08-30
00:26:00

Camp är officiellt över!!
Wow,  vilken eufori. Känns lite taskigt att säga men det är så härligt utan barn. Är så taggad att åka till San Francisco imorgon att jag tror jag smäller av! 
 
Här är några bilder från senaste veckan 
Det var riktigt kallt en morgon så den här lilla fågelungen somnade i mitt knä efter ett dopp. 
Sam förlorade ett vad att gå runt i spetskjol hela sista dagen av camp. Det livar alltid upp. 
Charlie och Peter förlorade ett vad om att gå omkring med en badring, synd för dem att det bara fanns en... 
 
Det blev många känslosamma hejdå den här veckan. Har mött några människor här som jag aldrig vill förlora som vänner. Tur att världen är så liten nuförtiden att vi säkert kommer ses igen snart. 
 
Förra helgen gjorde vi en lång road tripp till mount Rushmore. Vilken fantastisk natur och vilka vyer. Mycket häftigt!! 
Mycket bra helg. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: