the flipflop life

2014-11-28
21:46:55

Julpeppen
Har adventspyntat lite i lilla hytten idag. Tagit bort den rena tvätten, dammsugit och pysslat ihop min egna adventsljusstake! 

Så himla nöjd med den. Tog fyra ölflaskor av den bruna sorten och kämpade länge med att få bort det där attans klistret från etiketterna. Det som slutligen gjorde susen var olja och svalt vatten. Yey! 

Gjorde 4 egna  rosetter av spetsband vilket tog sin lilla tid och som jag definitivt behöver träna mer på. 
Sen tog jag fram min nyinköpta lim pistol och mina (köpta)  kottar samt extra långa kanelstänger. Klistrade lite och voila! 
Här är resultatet. 
Sist men inte minst tände jag mitt nyinköpta doftljus och nu känns det . Om inte alls länge är det jul. Längtar! 

Beklagar att inte bilderna är bättre och de visar inte huur fina de faktiskt blev. Ni får tro mig på mitt ord. Jag är sjukt nöjd. För att vara mitt första halvt  DIY jobb så är jag imponerad

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: