the flipflop life

2014-05-28
23:33:12

Mitt i vardagen
Nu är det inte längre gult och fint på fälten utan bomullsvitt. Ganska fint det med på sitt sätt men jag föredrar FÄRG!!
Bra grej att det börjar komma smörblommor istället.
 

Det har varit några strålande fina dagar och vi har myst i solen mest hela tiden.
Anna har skissat och visat på sina skills. Jeeez jag önskar jag hade en gutta av hennes kreativitet och målarförmåga.
Den här skylten målade hon till oss på typ två timmar. Helt galet enligt mig. Helt galet fin!
 
Vi har inte bara latat oss i solen, vi har tränat också. Resulterade i årets finaste bränna för både mig och Elin. 
Vajjert kan man säga.
 
Idag var vi i Fredrikstad och fixade med bankkonto till Elin, sedan tog vi en lunch på Slippen. Det var sjukt gott men lite liten portion.... Klippfisk(vet inte vad det heter på svenska?) med blomkolspuré och rotselleri- och potatispuré med syltad rödlök och skaldjurssås stod på menyn. Så himla gött att sitta ute i solen och äta!
 
Men mitt i allt det braiga så får man foton från en annan del av världen och då saknar man ihjäl sig.
Tillexempel de här två chillaxande kissarna.
 
 
 
 
Eller världens sötaste Knut i en norsk dress. Sånt här gör att hela hjärtat sväller och jag vill bara åka nu!!! 11 dagar kvar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Trulselina

Hei du flinke jente,

no skall du veie att nok trenger vi dei osså!
Gleder mei til att se dine kjempekoselige bilder men nok är jej micketmicket gla att di är på en snabbvisit i baconlandet hugaligen snarest. Ackurat kjempenöjd me den infon. Ha de!!

2014-05-29 @ 00:12:06
#2: Viktoria

Asså haha brännorna! Hjärta på översociala katter och galen bebis!

2014-05-31 @ 23:46:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: