the flipflop life

2014-03-13
08:02:30

Koh Rong
För att maximalt leva ut min perfekta dagsrutin så hoppar jag på en båt till Koh Rong om en timme.

En dag i Marielles liv ser ut som följer:
7-11 vakna, äta frukost
11-14 chilla i skuggan
14-15 massage i valfri form
~15 lunch och en första 25 cents öl (mindre än två kronor), förslagsvis på stranden
18 kalldusch och fix
~19 Happy hour och seafoodmiddag
22-late Hittin the dancefloor och snackar med all världens resenärer

Och så repeat. Med reservation för mindre förändringar.
Tänkte stanna ett par dagar på KohRong, sedan får vi se vart jag styr kosan. Det är så nice att vara vid havet så jag vet inte om jag vill flytta mig. Men det finns några naturreservat omkring här så kanske hyr jag en motorcykel och ser mig om snart.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: