the flipflop life

2014-03-22
05:10:32

Kampot
Har hamnat på ett random ställe som jag fullkomligt älskar. Helt klart bäst hittils i Cambodia. Så bra att jag bestämt mig för att stanna här tills den 28e Mars. Kampot heter det. Bor på ett guesthouse med den bästa stämningen jag varit med om. Alla hänger med alla och eftersom det inte finns överdrivet mycket att göra runt omkring här så hänger alla i restaurangen. Alla pratar med alla, äter av den sjukt goda maten, simmar i floden och är allmänt cilllaxade.

Kanske skriver jag mer senare idag. Nu ska jag och en tysk, Malte, åka på motorcykeltur upp på ett berg och kolla på utsikten.


Den 28e flyger jag från Phnom Penh till Kota Bharu för att åka till Perhentien Island och träffa Ker och Ayam. Det finns inte ord för hur mycket jag ser fram emot att träffa den kvinnan igen!! Där spenderar jag sedan mina sista dagar med strandhäng och dykning och den 9e april är det hemfärd.

Kommentarer:
#1: Mormor

Kul att höra från dig,ha det så bra vi ses snart.
Kram mormor

2014-03-22 @ 21:29:13

Härligt med ett livstecken,njut sista dagarna!
Kram Karin

2014-03-24 @ 19:23:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: