the flipflop life

2014-01-24
13:09:57

Och här kommer det bilder!
Utsikten var mer än magisk. Så himla svårt att fånga känslan. Här är ett av många försök.
Också väldigt spännande sällskap längs vägarna. En flipflop är tillräckligt eller hur? Sharing is caring!
 
Chilli överallt, på fälten och mellan husen. De ligger där för att torka och sedan transporteras till olika marknader
En by vi åt en fantastisk lunch i.
 
Dags för en dusch på kvällskvisten.
 
Här bodde vi. Kossorna på undervåningen och vi på övervåningen. Tackar och bockar för kroppsvärmen de förmedlade genom golvet.
 
En smartphone var mycket intressant. Hela familjen samlad.
 
Men of Myanmar
De skulle fånga en kyckling till middag. Och maken till lycka har jag aldrig sett. Världens gladaste människa. Skrattet var priceless. Jag vet inte vad han heter eller vart han är. Men upp på min vägg ska han när jag kommer hem.
 
 

Kommentarer:
#1: mormor

Men vilka fina bilder, vad som förvånar mig är att du stod ut med doften av kor i sovrummet.
Ha det så bra.
kram mormor och morfar

Svar: Det var värre problem än lukten, hehe. Vi klarade oss fint!
Marielle

2014-01-24 @ 16:11:10

Vad kan vara värre problem än lukten? Törs nog inte tänkta på det!
Kram Karin

Svar: Haha, det finns många saker, myggor till exempel! Och kyla. och snarkande män. KRAM
Marielle

2014-01-26 @ 14:23:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: