the flipflop life

2014-01-10
05:04:10

Mer foton!
 



Lunchtime!

Så himla gott med granatäppeljuice. Har också studerat noga hur de får ut kärnorna så enkelt, jag har sett hemligeheten. Ska genast testa när jag kommer hem. En helt ny värld!

Meeeeow, en liten fripassagerare
Roderick (som jag trodde hette Roger......) och Norah som lyckats få a very special price just for youuuu på sina nya hattar.
Julian
Susan och Rafael äter nattmat. bananpankaka med nutella! passar bra för en holländare. De är nästan lika glada i choklad som belgare sa hon ;)
MIn nattmat härom kvällen....

Trött försäljare vid 03.30. 24 hour service det tär en del. Då måste man få nappa en stund....
Thomas (aka the german) jag, Susan, Rafael och Roderick. 
 
Taggar: asien 2014, resa, thailand, travel;

Kommentar:
#1: Heleen

Man ska inte tro på holländare!! Låter som du har det väldigt bra där! Ha det sååååå kul :)!

2014-01-11 @ 13:40:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: