the flipflop life

2014-01-08
22:58:15

I am such a badass
Här kommer bildbevis på scorpion ätandet. Har även testat maggots, kackerlacka, groda och gräshoppa. Måste ändå säga att maggotsen var godast. Lagom chrunchy och lätta att svälja. Värst var grodan. Friterad groda, det är
inte min grej. Sauterade grodlår i frankrike däremot, det är grejer det!
 
 
Nu är klockan 04.57 och det är verkligen dags att sova. Kom just tillbaka från Khaosan Road efter en mycket trevlig utevkäll och imorgon kanske jag ska ut och cykla om jag inte är för trött. 
Trivs mycket bra här och har hängt med trevliga holländare och en tysk och en brasilianare ikväll. Namn är en värdslig sak.

Kommentar:

Asså Marille, jag måste bara kläcka ur mig det här, hur fan kan du äta scorpinoner, maggots och grodor? du utsätter din hälsa för fara! Jag skulle aldrig i hela mitt liv utsätta mig för någonting sådant där, nej tackar vet jag svensk hederlig husmans!

Svar: HAHA Malin...... Man måste vidga sina vyer då och då ;)
Marielle

2014-01-09 @ 00:06:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: