the flipflop life

2013-09-01
16:17:10

ligger i soffan
Ja här ligger jag i soffan en söndag som denna. Jag kollar på en ny serie, top of the lake. snart plöjt igenom alla avsnitt. Spännande är den, men fruktansvärt hemsk. uscha. Jag tror den går på SVT nu, värt att se faktiskt.

Vad gör jag annars då. Jag är ledig idag och ligger här och har mattankar. Oj vad jag tänker mycket på mat. Oj oj. Jag tänker på mat så många gånger om dagen att jag knappt tror det finns plats för mer. Nu tänker jag på västerbottenpaj och kräftor. LÄNGTAR tills jag får sätta tänderna i en hjälmarkräfta alltså. MMMh!

Kommentar:
#1: Elin

Jag åt både västerbottenpaj och hjälmarekräftor igår :D Nomnomnom vad gott det var ;-)

Svar: men grattis till dig då!!! orättvist!! :P
Marielle

2013-09-01 @ 18:29:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: