the flipflop life

2013-09-29
11:22:56

dumma bloggapp
igår försökte jag publicera ett inlägg via den fantastiska blogg.se appen. när jag tröck på publicera så försvann allt. tröttsamt! på fredagskvällen så kom Elin och vi åt lite hjälmarkräftor, sjukt gott! sved lite på tungan efter att ha bitit i alla skal, men sjukt värt. senare kom Amy och vi kröp ner i Jacuzzin i lite mer än 4(!!!!!) timmar. några glas vin och massa snack. kul! igår vaknade jag upp i Stockholm och jag och Malin åt sushi till lunch och sedan var vi på musikal på Chinateatern, hela familjen. Rock of Ages! sjukt sjukt bra. Johan rehborg levererade! en av de bästa musikalerna jag sett. både musik och skådespelarmässigt :) Vi käkade middag hela familjen och sedan tänkte Malin och jag att det vore roligt att utforska söders klubbliv. Lättare sagt än gjort en lönelördag..... Vi hittade inget dansställe med kortare än 1h kötid. Dessutom var det 20 eller 23 på de allra flesta ställena så då pallade vi inte köa så länge för att kanske bli nekade i dörren. Vi hängde på några coola barer och drack goda cocktails en stund istället.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: