the flipflop life

2013-10-30
00:44:53

Middag
Var ute någon timme och plockade svamp idag. Fanns massvis så det var svårt att sluta, men jag var tvungen att gå till jobbet så kunde inte stanna kvar.
 

På jobbet skulle jag ha möte med några gäster som kommer i veckan. Planera lite om hur de vill ha det och visa dem runt. Det var mycket trevliga gäster så det blir bra det här! 
Skulle sedan gå och ta hand om varuleveransen och hittar en lapp och potatiskärlek på specifikationen. Fina kollegor man har! Det gjorde det lite lättare att plocka in all dricka kan jag lova!
Till middag blev det goda toasts och The Croods. 
Måste snart försöka sova, för imorgon börjar jag tidigt. Eller tidigt och tidigt, kl 11. Men det är en timme innan jag vanligtvis brukar vakna så vi får se hur pepp jag är imorgon! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: