the flipflop life

2013-10-07
12:45:00

London del 2
Go frukost i Shoreditch. Avocadotoast och grekisk yoghurt.
Där hade de fina lampor i taket.
Mycket konst på väggarna i shoreditch. Trevligt kvarter med massa härliga pubar och clubar.
 


 
 

Towerbridge var fint!
Vi åt stark indisk mat jag och Heleen, det smakade mycket bra. Naan bröd var så gott, och det gick åt mycket till den  där kyckligcurryn!

Millenium Bridge, bron som blir förstörd i Harry Potter filmen,
London Eye by night
Kära Heleen
Turistade lite såklart
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Heleen

Kära Marielle!

Jag hade inte ens sett än att du hade skrivit om London!!! Vad kul :). Det verkar som du har det bra där i Asien! Jag njuter verkligen av att se dina bilder och läsa dina historier. Du trivs och det syns. Jag är såååå glad för din skull!!!!

Ha det!

Heleen

P.S.: Du stavade Geert rätt förresten :p.

Svar: ahh, dar ser man! Myanmar ar toppen! verkligen awesome!!
Marielle

2014-01-19 @ 12:58:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: