the flipflop life

2013-11-17
18:07:07

Ledig lördag
YEY igår var jag ledig och jag och Anna tog tillfället i akt och satte klackarna i taket.
 
Vi åt en supergod middag (glasnudlar med scampi asian style, mmmmm!) hos Roman och kollade gamla humorklipp på youtube. 
Vid elvatiden skjutsade Roman oss in till Fredrikstad och vi gick först till Jacob All, chillade lite och mötte upp Ivar En kille som var gäst på gjestgiveriet förra helgen och som skulle visa oss the place to be lixom.
 
Han jobbar ibland som ordningsvakt vilket var mycket praktiskt då han kunde få in oss överallt utan att betala. Vi hade sjukt skoj och dansade hela natten. 
Det var många UFOn ute. Man undrar ju vart folk får allt ifrån och om de någonsin får med sig någon hem från krogen. En erbjöd oss kebabfitta, vad nu det är, när jag köpte nattmat. En annan skrek över halva torget att han ville ha någon att gå hem med. Kollade på mig och Anna och ba: JAG VILL INTE TITTA PÅ TV SJÄLV, det är så tråkigt!
Vi gick raskt vidare. 
 
Roman hämtade upp oss vid tre-tiden och körde oss hem. Anna somnade i bilen och jag babblade på om kvällen och alla ailens vi träffade på. 
 
Allt som allt en sjukt rolig kväll! Åh, jag vill ha fler lediga lördagar. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: