the flipflop life

2013-05-18
14:33:26

Lördag
Gårdagen gick finnemang! Det var riktigt kul att jobba och både jag och Jakob imponerade och briljerade. Väldigt nöjda gäster och glada servitörer.

Avslutade kvällen med ett glas vin med Jakob och Josefin. Vi satt UTE kl tolv på natten i t-shirt och det var inte ens lite kallt. Invigde min veranda och jag hoppas att det här blir en fin tradition. Nu närmar sig sommaren alltså. Idag går jag omkring i blommig klänning och bara ben. Sommarvärme och sommarsol.

Lagade lax i citronsås till lunch- det blev en höjdare!

Ikväll är det Eurovision. Det kommer jag säkert titta på, vad annars ska jag göra på min lediga kväll?

NU: Ut i solen igen. Sedan ska jag nog ta mig till byn för att handla och kanske ta en springtur på stranden. Who knows. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: