the flipflop life

2013-06-15
02:28:54

Tack
Tack för att jag har så fina kollegor som får mig att skratta. 10 timmar idag. That's the way ahaa ahaa I like it aha aha. När jag kommer till jobbet ligger Roman på golvet och gör situps och instruerar Kris att göra lika dant för att få bukt med kock-magen. Kan inte låta bli att le då.
Sedan lite senare på kvällen smyger Sylwester åt mig lite jordgubbar och hemmagjord vaniljsås. Hur gott?!
Till råga på allt så hade vi fantastiskt glada och trevliga gäster vilket gör att tiden går fort.

Kommentar:
#1: Bibbi

bra jobbarkompisar är guld värda :-)

Svar: åh ja! hur skulle man annars ta sig igenom kvällar med odrägliga fulla gäster?? :D
Marielle

2013-06-15 @ 11:16:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: