the flipflop life

2013-06-08
11:28:01

Studenter
Jag blir fullkomligt bombarderad av studentbilder i mitt flow på facebook idag. Sjukt avis på alla som firar! (Jag firade lite på nationaldagen dock med en egoliter jordgubbar med grädde och lite färska räkor och avocado. Inte helt fel) Men skulle inte sitta fel med en tårta a la Elin (eller Elins mamma) och lite champagne!
 
Jag serverade istället ett gäng firare idag (igår). Inga studenter dock, men ett 100-tal ingenjörer. Väldigt trevlig kväll med band och dans. Många som kunde dansa och ännu fler som trodde att de kunde dansa. Underhållningen var klass-1. En man i 40-års åldern som säkert sett något hippt klipp på youtube om hur man shufflar. eehehehe.
 
Nu är jag trött efter att ha jobbat 11.00-02.30, med en paus mitt på dan då för att käka lite. Dags att sova, splitshift imorgon igen.
 
 
Ja, det här inlägget blev visst inte publicerat i natt, så det kommer nu istället. 
Jag tänkte steka pannkakor till lunch, men då hade mjölken surnat, då tänkte jag att jag gör gräddstuvade champinjoner och pasta, men nä, grädden var också gammal. typiskt. Det blev havregrynsgröt. Fancyfancy!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: