the flipflop life

2013-06-13
01:29:00

Äckelpaddor
Idag agerade man privatchaufför då. Skjutsade först Jonathan till Fredrikstad, sedan hämtade jag upp Roman på bilverkstaden. Körde sedan vidare till Strömstad för lite storhandling. Jag hade skrivit en lista på allt jag behövde, köpte det och lite till. Hehe. De hade färsk majskolv också, som jag väntat! Idag var det inte heller så mycket folk. DIGG!
 
Käkade lunch vid hamnen, asiatiskt. Guess what. Det blev chicken cashewnut för min del. Surprise surprise.
 
Skjutsade sedan tillbaka Roman till verkstaden och sedan hem till hytten. 
 
Arbete 17-01 med Anniken. Gick väldans bra. Idag smakade vi glaserad vaktel med stuvad kål. Sjukt gott! Heja heja Hvaler Gjestgiveri!
 
Nu ska jag kolla ännu ett avsnitt av min nya favvoserie New Girl innan jag somnar. 
 
Just ja, apropå rubriken. Det regnade massor när jag cyklade hem och det var maaassor med feta vårtiga äckelpaddor som hasade omkring på marken. Uuhä!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: