the flipflop life

2013-12-30
21:34:56

Varför resa?
As Mark Twain said “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”
 
Inte många dagar kvar nu. Väskan är så gott som packad och det är bara lite smågrejer som ska fixas egentligen. Känns ganska bra även om jag blir mer och mer nervös för varje minut.
 
Domherrarna var mitt frukostsällskap imorse.
 
Träffade Viktoria och Knut idag. Var ensam med lillen i typ 20 minuter medan Viktoria var och hämtade sin bil. Han sov så sött på mitt bröst och jag njöt av varje sekund. Fina människor! Vad jag kommer sakna er!
 
 

Kommentarer:

Det enda du kan ångra är det du inte gjort! Så är det! Blir det misstag lär av dem, ingen mening att ångra det som skett.
Du kommer att vara saknad också!
Res säkert!
Blogga, så jag får se var du är. Ring om jag ska hämta.

Kram Karin

Svar: Tack Karin! Jag lovar att uppdatera så mycket jag hinner och har möjlighet. Stor kram!
Marielle

2014-01-04 @ 14:51:26
#2: Viktoria

Vi saknar dig redan! Men vi ser mycket framemot fina bilder och alla häftiga anekdoter som vi får höra när du kommer hem :D Ha så kul! Res säkert! PUSS

Svar: Saknar er också, sitter och tittar på lilla knut och blir lite svag i knäna. Berätta för honom att jag ätit en skorpion. Han kommer tycka det är ballt! :D
Marielle

2014-01-08 @ 21:31:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: