the flipflop life

2013-12-26
23:21:10

Juletider
Smygstartade julen den 23e med mina fina flickor. Julklappslek och grejer!






Sedan blev det självaste julafton och vi firade hemma hos kusinerna Holmbom
Halva släkten samlad.
Vi åt så mycket mat. Som man alltid gör på jul. Åh så mycket mat. 
Kusinbild. 
Så kom vi till paketöppningen. Det verkar som om jag varit väldigt snäll i år. Nästan allt på min lista hade tomten kommit ihåg. En stavmixer, packingcells, en klocka och en ryggsäck med mera. PERFEKT. Dessutom hade mamma varit finurlig och givit mig och Malin en utmaning. Att i augusti springa 1 mil under 55 minuter och mamma under 60. Det blir hårdträning från och med maj! Hehhe kan ju inte förlora mot mamsen.
Trött och jättemätt 




Juldagen fortatte vi traditionsenligt med mer mat. Startade hos mormor med lite löjrom och lax.
 



Svidade om till utgång.

Fortsatte hemma hos Elin där David försökte styra upp deras resa till Hede på annandagen.

Jag och Elin tänkte mer på champagne, och vårrullar.

Vi åt mer mat. Avslutad med en sjokoladedelicekake från Sylwester. Satt ljuvligt!
Redo för en kväll på källarn var vi. Men vi hade ingen biljett vilket gjorde att vi inte kom in.... Som tur var så känner Elin folk i denna stad så vi kom till Max där vi hade det mycket trevligt med gitarr och vin. 
Halv fem satte jag mig i en taxi hem och var mycket mycket nöjd med kvällen. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: