the flipflop life

2013-12-05
17:17:00

A drop in the ocean, a change in the weather.....
Ja som ni ser så fläktar det lite på oss idag. 
Vattennivån stiger och det bara ökar i vindstyrka och regn/snöslask.
Nu är det så mycket vatten att till och med Elin kan hoppa i utan att bryta fötterna! 
 
Sven, Sven, Sven är min vän, Sven, Sven, Sven är min vän, Sven, Sven, Sven är min vän, Sven är en riktig kompis.
 
Det blåste så mycket uppe vid Homlungen att det nästan var otäckt. 
Nästan i stil med vindstyrkan på toppen av vulkanen i Nicaragua. Lite kallare och lite blötare här bara.....













Såg nästan ut som att vissa av båtarna skulle lyfta och flyga iväg.








Samma buske, samma tid, annan dag, totalt olik atmosfär.




 
Crazycat som är ute med båten i detta vädret.
 
 

Kommentarer:
#1: Elin

Men vafaaan då, varför var det inte så mycket vatten i augusti för?! :P
Mysse fina bilder måste jag säga, himla vackert även när det stormar och blåser :D

2013-12-05 @ 21:17:32

Sven Storm är fascinerande, fängslande, livlig

2013-12-06 @ 22:59:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: