the flipflop life

2013-08-03
11:17:32

Smögen tur och retur
Hade ledigt i torsdags och då satte jag mig i bilen tidigt och körde helt själv ner till smögen. Det var superfint där som vanligt och jag och mormor strosade nere på bryggan..

På kvällen åt vi räkor allesammans och pratade, så trevligt med miljöombyte! Och kul att träffa både Mormor och Morfar, Carina och Thomas och Evelina :)

Daisy var helt galen av lycka när jag kom. Galna hund. Hon som inte brukar bry sig ett skvatt om mig lämnade i princip inte min sida. Hon sov i min säng (läs: tog upp hela madrassen) hela natten, och morrade högt och bestämt när jag försökte putta på henne lite grann. Men det var mysigt. Om jag ska skaffa en hund någon gång så vill jag ha en kelig och gullig knähund som alltid vill mysa.

Körde tillbaka på fredagsmorgonen och jobbade hela kvällen igår. Det var en lugn kväll med massa folk som var på Björn Eidsvåg konsert.

Idag kommer kära kära Elin hit, det blir lovely!!! Dansken hämtar henne på stationen och vi taggar utgång ikväll när jag slutat jobbet! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: