the flipflop life

2013-08-22
14:23:35

äntligen ska ni få veta
veckans stoooora cliffhanger som ni alla säkert gått och väntat på att få höra mer om är nu på gång att avslöjas: hurvida jag klarade att åka kneeboard eller inte.


damdadadadadaDAM!
Jag klarade det! och shit va kul det var! sjukt att jag inte gjort det här tidigare alltså! Det var lite svårt och läskig att ta sig från liggande på mage till knästående men efter två försök klarade jag det! Yeeey! hoppas jag hinner åka någon mer gång innan sommaren är slut.

igår hade jag världens träningsvärk i ca precis hela kroppen. både efter vattensporten och ungefär 6 timmars ravedansande hos Jakob och Roman. Festen för Josefin blev sjukt lyckad och alla var pepp! när vi tog taxi hem 9.30 igår så skrattade taxichauffören gott. antar att vi inte såg allt för fräscha ut. hehe men det var stört kul!

jobb igår kväll och idag. kaboom här kommer nästa cliffhangern i marielles liv.Ska ha möte om framtiden med Øystein idag. Nervöst men nödvändigt. Får se vad han har att erbjuda. To stay or not to stay. thats the question......

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: