the flipflop life

2014-03-01
02:30:11

tänk så dålig man kan vara på att uppdatera
jag vet inte exakt hur länge sedan det är sedan förra inlägget men jag tror minsann att det är på tiden med ett nytt.

sitter på Don Mueng airport i Bangkok och väntar på boarding. styr kosan mot Cambodia och Siem Reap.

29 dyk i andaman sea blev det tillslut. sjuk undervattensmiljö som gör att man helst av allt spenderar mer tid under vattnet än över, trevliga människor och gudomlig mat. vad mer kan man behöva?

i ranong drack vi billiga gin tonics, badade jaccuzi med vatten från varma källor och bastade. det var ju trots allt bara årets hittills varmaste (38C i skuggan) dagar denna vecka så vi kände att finsk sauna var ett måste när 75% av gänget var just finska.

kan ju dock erkänna att det inte blev mer ön 8 minuter för mig.......

Det här varit några fantastiska veckor i Thailand och som vanligt blev vistelsen längre än planerat. men vad gör det när man är sin egen boss och bestämmer helt själv vad som ska ske? det gör ingenting ska jag be och få tala om. men nu är det på tiden att byta land.


Kommentarer:
#1: Malin

29 dyk?? 29?! är du galen?? hur många metersdjup var de? iaf, jag skulle aldrig klara av det. Nu när du åker till Cambodia vill jag varna dig för Polpot och hans kumpaner. skämt och sido. Saknar dig, hoppas du har det bra så ses vi snart! :D

Svar: Haha det var ju inte alls mycket, vill dyka meeeeer! Jag hoppade över ett dyk och det ångrar jag bittert nu.... Det djupaste dyker var 38m, men oftast hängde vi runt 25
Tack för varningen.. hittils är alla snälla!
Marielle

2014-03-01 @ 10:05:51

Så skönt att få ett livstecken!
Visst är det härligt att vara sin egen boss ;-)

Hälsa Cambodia

Kram Karin

Svar: Det är fantastiskt att få bestämma allt helt själv! Looove it Kram
Marielle

2014-03-01 @ 10:06:19
#3: Elin

29 dyk är awesome!!! Jag vill också!!! Blev ännu mer sjukt sugen när jag såg en film idag också! Saknar undervattensvärlden! Och jag vill banne mig också se whaleshark och manta rays ju! Och åka båt och känna den där kittlande spänningen inför vad man ska få se på nästa dyk. Åh! :D

Svar: Vi ska se dem nästa år!!!!!
Marielle

2014-03-02 @ 00:46:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: