the flipflop life

2013-10-01
18:33:40

London Calling
Sitter nu på Stockholm-Västerås Airport och väntar på att få boarda planet som ska ta mig och mitt lilla handbagage till Stansted Airport en bit utanför London.

Det är en kal och mycket sparsamt möblerad väntsal, inte så många människor och inte heller en så speciellt spännande tax-free.

Malin körde mig hit, det var schysst av henne. Lärde mig förresten att ordet schysst egentligen stavas juste. Juste ska alltså uttalas som schysst. mycket underligt.

Innan vi åkte från arboga var jag in på alla butiker i centrum som säljer snus, för att hitta en stock skruf till Anniken. Det var inte det lättaste kan jag lova! Men fem dosor lyckades jag skrapa ihop. Kände mig väldigt skum och som att jag gjorde något förbjudet när jag gick omkring där och frågade efter denna snussort, som jag gärna ville köpa tio dosor av.

Nu hoppas jag att jag fått med mig allt jag kan tänkas behöva för ett par dagar i denna storstad. Blir nog inte så mycket bloggande där bortifrån för gissar att jag inte kommer ha WiFi så ofta. Men det är ju bara ett par dagar. Jag ska väl klara mig utan mitt flöde på insta och facebook också, utan större problem. Hoppas jag!

Om en timme lyfter jag. Landar kl 20.50 lokal tid om allt går bra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: