the flipflop life

2017-02-27
00:30:00

Sista dagarna på stranden

Resan lider mot sitt slut och jag har spenderat mina sista dagar längs kusten. Först två dagar i tangalle och sen 4 dagar tillbaka i Mirissa. 


Det har varit riktigt härligt och det är med blandade känslor jag sätter mig på planet hem. 


En överfull chickenbus
Pizza, nej jag menar Roti hut
Horseshoe Bay eller hirikitya beach som jag tror den heter också
Tangalle Beach
Horseshoe bay
Slår aldrig fel
Strandfest varje kväll. Raketer och beslysning för bästa stämning
I Mirissa Hittade vi en stig som ledde till en hemlig strand
Secret beach var på riktigt så där drömmig som man vill ha det.
Vissa (läs Ruth och Iona) gjorde akrobatik medans andra (läs jag) slumrade i en solstol med ljudbok i öronen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: