the flipflop life

2015-09-22
08:55:23

Death Valley to Los Angeles
Vi körde och körde , ödlsigare landskap får man leta länge efter .  Det var häftigt att se. Death Valley lever upp till sitt namn! Det är USA s lägsta punkt. Lite roligt att jag sett usa s högsta topp och varit på den lägsta punkten inom två veckor. 

Det var mycket längre än jag trodde och vi kom inte fram förrän vid kl 20. Vi lämnade Scott's bror Luke på flygplatsen och tog sedan en taxi till vårt hostel . Vi åt middag på hooters, en restaurang där servitriserna är dragplåstrena. De är halvnakna och ser ut som modeller haha. Men det var gott och billigt. 

Vi var alla trötta men eftersom vi inte ville spilla nån tid tog jag, Will och Louis oss ut. Vi hamnade på en mycket typisk amerikansk bar med linedance  och cowboy boots. Beerpong och biljard. 

Vi traskade hem vid tvåtiden och gick och la oss.  
Det hade varit en lång dag så vi var rätt utslagna allihopa. 

På onsdagen åkte grabbarna till Hollywood skylten och jag åkte till Venice Beach. 

Chillade  där och träffade en tysk tjej, Milena , och en Schweizare, Kevin,  vi bodde alla på samma hostel så vi hängde hela dagen. 

När vi kom tillbaka till hostelet så nappade jag lite och fixade lite tvätt.  

När grabbarna kom tillbaka gjorde vi oss i ordning för en utekväll. Britter som de är klarar de endel alkohol och vi spelade några drinking games som rätt snabbt drog till sig resten av hostelets gäster. 

Det blev en riktigt lyckad torsdagskväll!!  



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: