the flipflop life

2015-05-26
14:43:48

camp life
Har precis vaknat i min bunkbed och snart är det frukost . Stor fördel att vara jetlaggad och vakna tidigt av sig själv. 

Än så länge inte super hypad över hur den här sommaren kommer bli men så har jag också inte hunnit  känna efter ordentligt . Första tanken är bara att jag inte är så där töntigt fjantig som de flesta andra är som leker lekar och busar runt hela tiden. Jag är lite för tråkig för det . Men man kanske växer in i rollen får vi hoppas. 

Men det verkar vara ett gäng trevliga människor som jag ska jobba med och det är ett superfin samhälle ganska nära som heter Excelsior där man kan hänga. 

Själva camp är också fint men verkligen rustikt . Stugorna är utan fönster, bara nät , utan el eller värme ,  toaletten är snuskig men det finns iallafall rinnande varmt vatten och vanlig toalett vilket är högre standard än på många andra ställen jag bor. 

Det finns wifi hela tiden men man får inte ha sin telefon dagtid ,  det finns mat 4 gånger om dagen men hittills är det ingen hit så blir nog mycket god mat på fridagarna . Vi är lediga fredag kväll till söndag morgon så det är ju Nice ! 

Nu är det dags för frukost möte och första träningsdagen . 

Vi hörs!   


Kommentarer:
#1: Mormor

Hej!
Kul att höra från dig,då vet vi att resan har gått bra.
Vi hörs snart igen.
Kram
Mormor

Svar: Ja allt har gått bra , och det tar nog lite tid att vänja sig men tror det kan bli riktigt kul!
Marielle

2015-05-26 @ 20:56:40
#2: Bibbi

Hej
Det blir med andra ord lite nya prövningar. Kommer säkert bli bra när ungdomarna kommer☺️
Lycka till! Kram mamma

Svar: Tar nog lite tid att vänja sig, men ser fram emot en hektisk sommar! 😃
Marielle

2015-05-26 @ 22:25:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: