the flipflop life

2015-06-15
05:30:08

ny vecka nya tag
Imorgon är första dagen som jag är helt på egen hand med mina små barn. Har 8 (!!) 6 åringar som ska underhållas och guidas hela dagen. Det blir en utmaning.  Dock är det bara dagscampare så de åker hem varje kväll. 

Det betyder i sin tur inte att jag är ledig för den sakens skull. Det är fortfarande obligatoriskt att vara med på  all camp game och camp fire. Dessutom måste vi tälta varje onsdag. Det blir kul men slitsamt. 

I helgen var vi på äventyr i Minneapolis. Bodde på fancy hotel och utgång i downtown. Nästan alla var med. Vi hittade ett ställe som hade 18 som åldersgräns. Det var enormt stort och det fanns allt från stripstänger, dragshow, barer med strippor som bartenders och flera olika dansgolv med blandad musik. Det var en gayklubb.  30 counsellors på en gayklubb var bland det roligaste jag varit med om. Så sjukt! Och med ett gäng där alla går all in och inte är rädda för att dra till sig uppmärksamhet så kan det inte bli annat än succé! Det kommer garanterat göras om, även om inte alla hänger med. Det blev en sen natt och hotellrummet var kanske inte så värt med tanke på att jag sov mindre än 2 timmar men känslan av en mjuk säng och att ha elektricitet och ett badkar är ganska oslagbar så attee. 



Dagen efter chillade vi i Uptown hela dagen och åt massa god mat. Sjukt god frukost /lunch på ett ställe som heter Hells kitchen , mmmmm! Längtar redan tills nästa helg. Hoppas den här veckan går lika fort som den förra 
😊

Kommentar:
#1: Mormor

Hej!
Läser att du har fullt upp med ditt sommarjobb,du verkar att finna dig väl tillrätta.
Vi ser fram till nästa reseberättelse.
Kram
Mormor och morfar

Svar: Ja det är hektiskt här men det är kul! Njuter mer och mer för varje dag! 😃
Marielle

2015-06-23 @ 09:22:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: