the flipflop life

2014-11-26
14:37:20

Tack för den här gången Tromsø
Mina dagar i Tromsø har kommit till ända(enda? Jag blir alltid osäker på det order alltså) . Sitter på flygplatsen och ska snart boarda. Är så glad att jag åkte hit. 

Det har varit några otroligt fina stunder här och jag skulle gärna komma tillbaka till sommaren, iallafall till Nordnorge. Sååå himla vackert och charmigt är det. Plus asbilliga färska räkor. (har lyxat med ett halvkilo om dagen här :D) 

Att tänka på vad lilla (aslånga) Norge har att erbjuda gör mig så Happy! Grannlandet lixom. Behöver inte resa så himla långt. Eller jo. Det är i och för sig lika långt Oslo - Tromsø som Oslo-Rom men ändå. Väljer  alla gånger Nordnorge före Rom. Det är inte en plats jag vill bo på men att besöka. Wow! Magiska pirrkänslor I kropp och själ. 

HEJA Tromsø  



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: