the flipflop life

2014-11-23
09:20:55

tabbe nr två. dåligt omen för den här resan
Det är börjar ju verkligen toppen. När jag ska checka in visar det sig att jag bokat in mig på två flyg på hemresan. Hur detta har gått till vet jag inte men så var det iallafall. 
Till min stora fördel reser jag med SAS den här gången vilket betyder att de återbetalar HELA resans belopp utan mer besvär än att jag nämnde mitt problem. Hjärta på SAS. 

Sitter nu i gaten och väntar på boarding. Får hoppas att resten går smärtfritt. 

Kommentar:
#1: Mormor

Ha det så bra på din valsafari, nyfiken på ditt äventyr,hoppas att du får se och uppleva valarnas dans där uppe i norra Norge.
Lycka till och stor kram
Från mormor och morfar

Svar: Ja det hoppas jag också! Ska försöka fånga dem på tisdag!
Marielle

2014-11-23 @ 16:18:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: