the flipflop life

2014-11-26
08:00:00

Dagtid i Tromsø
På måndagen vaknade jag i soluppgången. DVS 10.36. Jag tog mig en liten tur upp på en fjälltopp för att se Tromsø från ovan. Det var en otroligt fin vandring. Det är lite dåligt med dagsljus den här tiden på året. Men Jag lovar er, det här är mellan kl 11.00-13.15

Solnedgång den 24 november (officeill tid ned 12.25)
 
 
Det gick en kabinbana upp till 425 m.o.h och så vandrade jag upp till okänd topp på ish 700 m.o.h. Det var svettigt men värt det. Dessutom kunde jag kana nästan hela vägen ner och det var ju halva nöjet!
 
 
Måndagen blev väldigt lång. Som sagt, uppstigning i soluppgången (haha älskar att säga det) Så ute hela dagen och hela natten. Sedan 4 timmars sömn och så ut igen för att leta rätt på havets bjässar. Mer om det i nästa inlägg. 
 
 
PS sorry för oordningen på inläggen. Är bara lite överexalterad när detta skrivs.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: