the flipflop life

2014-05-20
00:22:00

kvällsbad
Idag har varit en fin dag. Strålande sol och 19grader. Jag och Anna har varit i Strömstad och shoppelishoppat lite och ätit sushi. Nu på kvällen har hyttegänget tagit i rejält och tränat. För mig blev det 5km löp (på 26Hmin!!!) plus 5gånger upp i backen. Sedan lite styrkeövningar med kroppen som vikt. TÖNGT! Tränade också på att stå på händer men det var mindre lyckat.... Efter en nice middag tänkte jag att det var på tiden att simma in våtdräkten som jag ska ha på Hvaler tri så jag fick med mig Elin till Hasselviken och vi hoppade i i solnedgången. Det var kallt men skönt. Vattnet hinner värmas mycket på en månad! Vid första doppet (18april) var det runt 8grader och nu var det säkert 12. Hoppas på goa 17+ när det är dags att simma dessa 500m den 21a juni. Imorgon ska vi cykla en tur, den slingan som går på triatlonet är tanken. 20 km. Det blir bra det här. All in!

Kommentar:

Haha shit vad kallt, skulle aldrig palla haha!

Svar: Hahah, man vaknade till minsann., det kan jag lova! :D
Marielle

2014-05-20 @ 00:43:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: