the flipflop life

2014-03-09
19:03:04

Phnom Penh
Har anlänt till hufvudstaden. Den är stor. Det är många horor här. Tuktuk-förarna är ihärdigare än någonsin. De säljer knark överallt. Jag har ett flott hotellrum för endast $6 natten. Jag hittade en fet larv i mina nudlar idag. Blandade känslor helt enkelt.

Det är dåligt på uppdateringsfronten, det är tråkigt för mig, och kanske för er också. Det beror främst av två anledningar.
1. Cambodia och Thailand är ljusår ifrån lika intressant och skrivarvänligt som Myanmar.
2.Min dator är trasig och det suger att blogga från telefonen.

Kommentarer:
#1: BIBBI

Det är i allafall kul att höra ifrån dig och vart du är.
Nu har våren kommit och första tussilagon har jag sett.
Hur går det med din tå?

Kram mamma

Svar: Härligt med vår, jag ser fram emot vår när jag kommer hem! Tån är så bra den län bli, gör inte ont och har inget öppet sår längre. ser bara ful ut :p
Marielle

2014-03-09 @ 20:09:24
#2: Mormor

Men så kul att höra från dig,våren har börjat sittintåg till oss
Vintergäck snödroppar blommar för fullt framför vårt köksfönster,hur skönt som helst.
Vi ses snart
Kram mormor och morfar

Svar: Gud va härligt med så mycket blommor! Här är der full sommar och jag har äntöigen kommit till kusten :D
Marielle

2014-03-09 @ 21:24:52

Skönt att läsa något från dej iaf, hur mår tån? Längtar du hem till våren? Våren är fantastisk här hemma!

Kram Karin

Svar: Tån mår så bra som den kan tror jag. Inget öppet sår och det gör inte ont. Den är bara ful :p jag kan inte säga att jag längtar hem, men våren är ju fantastiskt härlig så det våt ju tråkigt för mig att den inte valde att vänta en månad :)kramk
Marielle

2014-03-10 @ 15:04:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: