the flipflop life

2014-06-24
15:56:35

Hvaler tri!
Det är nu tre dagar sedan jag genomförde mitt första och troligtvis sista triathlon. Det gick helt klart över förväntan. Presterade ungefär 1 h bättre än vad jag hade förväntat mig och gled in på en tid av 1.28.44. Plats 168 av 217 startande. Inte bästa placeringen men jag är trots det nöjd. Hade många som hejade på mig och det gjorde ju hela grejen! Ingse och Tore som står och skriker heja pellejöns! är något man inte glömmer i första taget. Inte heller att Öystein och Lene hade ordnat med banner och stog och hejade både vid cykeletappen och vid målgång. TACK!  Det gjorde verkligen allt. Tack för fotograferingen Karoline, kan tänka mig att det blev några fina shots! Speciellt vid ombytet mellan simning och cykling........ (där jag förövrigt förlorade 13 placeringar. ooops. Inte snabbast på att byta om med andra ord)
 
Här har vi den fantastiska målgången. Titta på det där löpsteget. Perfekt om jag får säga det själv. 
 
 
 
Stolt är jag. Och nu väntar nästa utmaning. Milen under 55min. Det ska nog gå att ordna. Bara att börja träna igen då efter lite pausande.
 

Kommentarer:
#1: Mormor Ulla

Bra gjort på första försöket,milen kommer att gå som en dans
Kram mormor

Svar: Tack mormor! :)
Marielle

2014-06-25 @ 10:20:59

Fantastiskt bra!! Grattis!

Kram Karin

2014-06-25 @ 20:29:24
#3: Mormor

Bra gjort på första försöket,milen kommer att gå som en dans
Kram mormor

2014-06-25 @ 21:03:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: