the flipflop life

2014-01-09
08:43:50

Tränar magmuskler
Har sån träningsvärk i mina stackars vader efter all promenering de senaste dagarna. Man är ju inte van! För att minska pressen på benen tog jag en motorcykeltaxi in till Khaosan Road här om dagen. Verkligen kul och en riktig upplevelse! :D  Alltså vilken trafik och vilka skills chaufförerna har. Skulle AAAAALDRIG köra här. Men som passagerare åker jag gärna igen.

Men, att sitta bakpå i nästan en timme har oanade konsekvenser. Redan efter en kvart började det dra i magmusklerna. Det blev ett verkligt tränngspass och jag har fortfarande träningsverk. Statisk träning. Det bådar gott för beach 2014!
 
 
 
Nu fungerar det äntligen att lägga upp lite bilder så här kommer ett pottpurri från de senaste dagarna. 
Bangkok river
Tog en liten båttur för att se vad som fanns att se på.
Bästa maten här är helt klart streetfood. Lunch för den dagen var krabba <3. De skalade den till och med åt mig. 
Två irländare som jag hängde med en kväll
Tror han hette Aaron men hennes namn minns jag tyvärr inte....
Transportmedel finns det gott om. Det ena bättre än det andra.
Sophia och Brent från Seattle, hängde med dem en dag och kollade in Thong Lo området.
Vi tog en massage och fick så fina pyjamaser att ha på oss.
 
My point of view mitt i rusningen.
 
 

Kommentarer:
#1: Karolina

Du ser minsann ut att ha det bra därborta, inte alls avis på dig att du får vara där ;) Hur går det med visumet?

Ta hand om dig käre vän!

Svar: Har det riktigt bra om jag får säga det själv! Bangkok är asnice!Jag har ansökt om visum, om allt går som det ska så får jag det imorgon eftermiddag. Annars blir det problem... :P åker till burma på söndag!
Marielle

2014-01-09 @ 10:01:12

Så roligt att se lite bilder på var du är och vad du gör.
Ta hand om dej!

Kram Karin

Svar: Det är en sjukt awesome stad! Du borde kanske ta dig en tur hit?
Marielle

2014-01-09 @ 11:34:43
#3: Elin (inte alls avundsjuk) Sjöberg

Ahmen det där såg ju inte alls asnajs ut.. det är nog lika bra att du kommer hem igen ;) eller?! haha

Svar: Det är så sjukt jäkla nice här!!! :D Du missar något kära du :(
Marielle

2014-01-09 @ 18:34:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: