the flipflop life

2014-01-11
19:43:03

Resplan Myanmar
Här kommer en liten plan för Myanmar ifall det skulle vara så att internet inte fungerar på några dagar:
  • Flyg till Yangon från Bangkok söndag den 12e januariSpendera 3-4 nätter där.
  • Buss upp till Mandalay
  • stanna 2-3 nätter
  • Båt från Mandalay till Bagan
  • Stanna 3-4 nätter
  • Flyg från Bagan till Inle Lake
  • Stanna 4-5 nätter
  • Flyg till Thandwe 
  • Stanna i Ngpali 4-5 nätter
  • Buss till Ngwesaung
  • Stanna där i 3-4 nätter
  • Buss till Yangon
  • Flyg från Yangon till Siem Reap, Kambodja
 
Det här är en mycket lös plan och den kan komma att ändras många gånger om under resans förfarande. Men det är dessa resmål jag vill besöka iallafall :) 
 
 
 
Hittade en chillaxad katt idag med. 
 
 
Taggar: asien 2014, burma, resa, travel;

Kommentar:
#1: Bibbi

Hej
det verkar som du fått en bra start på resan. Hoppas Burma bjuder på mycket spännande saker.
här har vintern kommit -8 grader och lite snö, det är vackert.

köpte nya joggingskor i går så nu är det bara att träna på, löpband i morgon :-)

Kram från mamma och pappa

Svar: Mycket bra start. Och Burma ar sa lovande! Om det ar sahar bra i resten av lander som mitt forsta intryck sager, ja da ligger de h;gt pa min favoritlista!
skont med sno och bra med traning! jag gar mycket och svettas jamt sa det ar traning i sig ;p
Marielle

2014-01-12 @ 08:31:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: