the flipflop life

2014-01-06
09:05:39

Bangkok, here I am!
Vi boardade i tid men kom iväg en timme senare än planerat av okänd anledning. Jag försökte hålla mig vaken på planet till middagen kom men utan resultat. Sov hela tiden, missade båda måltiderna och känner mig riktigt utvilad. Dock väldigt hungrig.
 
Jag har nu checkat in på ett Hostel nära Thong Lo, det är helt okej och skönt att jag hittade ett rum så snabbt. Ska kolla i området runt Kohsan Road ikväll och kanske flyttar jag dit imorgon. Vi får se helt enkelt. 
 
Jag hann väl vara ensam ca 1 minut på tåget från flygplatsen innan jag började prata med ett par från Washington. Vi bor på samma hostel nu och ska mötas om en halvtimme för att recognisera lite i området. och ÄTA. 
Taggar: asien 2014, resa, thailand, travel;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: