the flipflop life

2014-02-11
13:15:29

Kaw Thaung i bilder
 
Några kids som gärna ville posa på en bild eller två
 
 
På kvällen besökte vi en bar där några stackars flickor sjöng kareoke. Alla såg ut som att de hade en pistol mot tinningen när de gick upp på scen. Verkade inte som att någon av dem ville sjunga egentligen. Inte hade de någon vidare sångröst heller. Och det var jag, en fransman som hette JeanMarie, Zin och en till i pubilken.
 
 
 
Zin tha man.
 Har man bara två motorcyklar så får man dela. Sharing is caring
 
När Zin och jag åkte på tur till vattenfall och strand. Ja det är över 30 grader varmt. Och ja han har jeans och tjocktröja medan jag har shorts och linne.
 
Fylledamerna som kastade i mig i vattnet och sedan badade i flera timmar med kläderna på.
 

100 tals med stora fjärliar flög omkring vid vattnet
Vi körde över en mycket tveksam bro för att komma till en strand. Har en video men okar inte ladda upp den för det tar sån tid.. Han var inte en saftey first chaufför om man säger så!
I väntan på seafoooood
Hittade en sjöljungfru eller två
Och en massa barn som hängde runt mig hela dagen
En mormor på 80 år. Duggfrisk och kry. 
Partypeople
Lunch på golvet. Mina brillor var poppis bland grabbarna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: