the flipflop life

2013-09-12
12:28:08

Vårrullar till höstmyset
Vilken fin dag. Sommarhöst återigen. 
Tog mig ner till skogarna vid Storesand för att föreviga lite av naturen.
Till höger utanför den här bilden låg en man och nakensolade. Endast iförd en röd ögonbindel.........
Och hur fin var inte solnedgången idag??
Helt stilla i Hasselviken
Provade många positioner på berghällen för att få de bästa bilderna.
Övade på selfies
Hasselviken heter tydligen hasselviken för att det växer massa hasselnötter här. Ska cykla dit idag för att utforska detta.
Till middag
...fixade jag fantastiskt goda vårrullar!! Åh. Jag älskar att laga mat. Speciellt när det blir sååå gott!
 
Fyllde de vietnamesiska rispapprena med mango (som förövrigt var heeeeelt perfekt), avocado, räkor, spenat och norska ekoloiska morötter som jag kan äta flera kilo om dan av, typ.
 
Dippade dem sedan i en sås gjord på hosinsauce, oystersauce, soya, hackad chlli, lime och vitlök.
 
Foodheaven.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: