the flipflop life

2013-09-25
13:48:12

snorvalpar
jag kanske inte ska vara så hård men småglin var det iallafall. jag var på väg hem från fotbehandlingen när jag mötte några småkillar som kom ut från vilsta. de gick i t-shirt och hade uppenbarligen rast eller liknande från Sture. i handen höll de var sin coca cola och en marabouchoklad.

jag fick lite kärringtankar när jag cyklade förbi dem på min damtralla. "när jag gick i skolan fick en minsann nöja sig med en euroshopper choklad för 4kr och en 5-kronors cola från nygårda."

jag gick in på vilsta för att se om det åtminstone var något erbjudande; 2 för xkr, men nej. det var det inte. bitter.

kanske lite väl missundsam. det går nog över. njuut av lyxchokladen pojkar. gör det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: