the flipflop life

2013-09-10
03:25:19

Och vips så var klockan halv 4 igen.
Rubbad dygnsrytm, eeh ja?!
Jag får ingenting gjort på hela dagen, men så, vid en kl 23 så hittar jag massor med kul (?) att göra med datorn. Se en film, kolla bloggar, leta flygresor (detta är en heltidssyssla) kolla på bilder och göra research om framtida resmål.
Jag har nyss kollat igenom alla filmer från Central Amerika 2011/2012. Man glömmer så mycket så fort. Jag är så glad att jag har alla filmer och bilder från mina resor. De gör att man kan återuppleva resan igen på ett sätt.

Jag ska försöka filma mer i mitt liv. Det är såå kul! Iallfall i efterhand. Man får lixom ännu mer intryck och minnen av känslan, hur det faktiskt var där och då! Men det är svårt att filma och få det naturligt. Man är så ovan med kameran i nyllet. Det är inte alltid så uppskattat.

Jag har iallfall tvättat och diskat idag. Heja mig! Gjort äppelkräm och ätit upp den. Ätit kantarell toast till middag.
Det är kanske dags att sova nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: