the flipflop life

2013-09-04
12:39:00

Ny dag ny serie?
Jaha, vad ska jag titta på nu då, har plöjt igenom Devious Maids, Top of the lake, orange is the new black, fjärde säsongen av Glee, andra säsongen av Once upon a time, New girl och The Neighbours.

Och nu då?
Jag väntar ivrigt på fler avnitt av Devious Maids. Och nya säsonger av de andra. Men fram tills dess? Vad ska jag nu sysselsätta mig med? Göra något mer vettigt kanske...... Vi får se. Idag är jag ledig. Tänkte laga mig lite göttiga rotfrukter i ugn med en fläskotlett till middag och innan kl 14 ska jag ta mig ut på en 10km-runda.

Strålande väder idag, så en skam egentligen att jag ligger inne under filten och kollar på serier. Varmare ute än inne skulle jag säga. Iallfall i solen. Ändring på det nu. En vill ju inte ligga i oktober och känna att man ångrar sig för att man inte var ute i sensommarvärmen när man hade chansen.

Kommentar:
#1: Elin

Du kan ju alltid kolla in den nya serien Mistresses. :D Tycker nog att den är rätt bra. Började kolla på den igår, så har inte sett så många avsnitt än, men iaf :P

Svar: ska jag genast kolla upp! tack!
Marielle

2013-09-04 @ 15:18:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: