the flipflop life

2013-09-23
00:57:30

Karlstad levererar
tanken var att jag skulle köra kl 9 från hvaler imorse, riktigt så blev inte fallet.... jobbade till kl 02 på natten så tänkte att jag behöver sova ordentligt för att orka köra hela långa vägen hem. sagt och gjort så kom jag iväg runt halv tolv. ehhh. det regnade hela vägen till karlstad som var mitt del mål, men när jag körde förbi skylten Karlstad så sken det upp. minsann. sola sken i karlstad idag igen.. där skulle jag käka sushi på happy kitchen. åh herre guuh så god sushi det var. majgad. tog en dragonroll med lax och avocado och en spicy chickenroll. kan vara godaste sushin jag smakat. hejja. det blir tradition att stanna till där tänker jag.


vid halv 6 var jag hemma på Kvarngatan. inte längre ett rött hus, utan ett grått hus. snyggt blev det! där på spisen puttrade fläsklägg och rotmos - vilket välkomnande! gött

gosade med katterna och drog sedan på bikinin och gled ner i jaccuzin. underbart är ordet. jöss.
ska försöka hinna med så många bad som möjligt innan jag åker tillbaka igen. och duschen efteråt. lovely. det är sånt man njuter i livet när man är van med en 3minutersdusch för en tia.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: